Ga naar de inhoud
Ik huur een woning

Bent u huurder van Wonion? Hier leest u alles over reparaties melden, huur betalen of wijzigingen doorgeven. Ook vindt u tips voor prettig wonen. Veel dingen regelt u zelf met MijnWonion.

MijnWonion

Dit is uw persoonlijke pagina om u al uw huurzaken zelf online en op ieder moment te regelen. Neem bij spoed altijd telefonisch contact op!

Telefonisch

(0315) 69 60 00. Onze klantenservice is van maandag tot en met donderdag van 8:30 - 17:00 uur en op vrijdagochtend van 8:30 - 12:30 uur bereikbaar. Bij spoed zijn wij ook buiten deze tijden voor u bereikbaar.

Kantoor

Wilt u langskomen bij ons op kantoor? Wij ontvangen u graag met afspraak. Zo voorkomt u wachttijden en kunnen wij u beter van dienst zijn.

Heeft u een vraag? Kijk dan ook eens op de pagina Vraag en antwoord.

 

Meer weten...

Uw gebruikersnaam is het bij ons bekende mailadres. Met dit mailadres kunt u zelf een wachtwoord aanmaken via MijnWonion.

Als huurder van Wonion kunt u ervoor kiezen om uw post per mail te ontvangen. Ga naar de pagina Post van Wonion en wijzig uw ontvangstvoorkeur naar 'digitaal'. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.

Wij geven u graag tips om energie te besparen. Lees verder op de pagina Energie besparen.

U kunt een reparatie nu snel en simpel melden via MijnWonion

Heeft u nog geen account op MijnWonion? Dan kunt u via de homepagina een reparatie melden. Uw postcode en huisnummer zijn dan genoeg.

Het is vervelend als er overlast ontstaat. De eerste stap die u kunt zetten, is: praat met uw buren over de overlast. Is de overlast groter of ingewikkelder en verwacht u dat er meer nodig is dan alleen bemiddeling? Neem dan contact op met de wijkconsulent van Wonion. Meer informatie leest u op de pagina Overlast.

Meer informatie over afval vindt u op Homepage | Gemeente Oude IJsselstreek (oude-ijsselstreek.nl). Ook kunt u bij hen een nieuwe afvalpas aanvragen, uw containers omwisselen of informatie opvragen over de kosten.

Wilt u langskomen bij ons op kantoor? Wij ontvangen u graag met afspraak. Zo voorkomt u wachttijden en kunnen wij u beter helpen.

Maandag t/m donderdag 8:30 - 17:00 uur

Vrijdag 8:30 - 12:30 uur

Telefonisch zijn wij altijd bereikbaar. Buiten bovenstaande kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.