Ga naar de inhoud
Contact opnemen

Wilt u contact met ons opnemen? Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen contact met u op.

Direct antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact met ons op als uw antwoord er niet tussen staat.

Een ZAV-aanvraag (Zelf Aangebrachte Voorziening) dient u in via uw persoonlijke pagina MijnWonion

Als huurder van Wonion kunt u ervoor kiezen om uw post digitaal te ontvangen. Ga naar de pagina Post van Wonion. Via deze pagina kunt u uw ontvangstvoorkeur veranderen.

Meer informatie over zonnepanelen leest u op de pagina Zonnepanelen

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Dit is onder andere afhankelijk van uw persoonlijke situatie en de reden dat u de huur niet kunt betalen. Het is niet mogelijk om op een andere datum te betalen dan de eerste van de maand. Als u contact met ons opneemt, maken wij een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Wij kijken samen met u naar oplossingen. Dat doen we graag. Hoe langer u wacht, hoe groter het probleem vaak wordt.

Via MijnWonion ziet u de laatste stand van zaken van uw betalingen. Ook kunt u via MijnWonion direct een betaling verrichten via iDeal.

U kunt een reparatie nu snel en simpel - 24 uur per dag, 7 dagen per week - aanvragen via MijnWonion. Uw postcode en huisnummer zijn genoeg om een reparatieverzoek in te dienen.

De kosten van een basisinrichting zijn voor onze rekening. We houden de volgende termijnen aan voor renovatie:

  • Keuken 20 jaar
  • Badkamer 30 jaar
  • Toilet 30 jaar

U wordt vanzelf benaderd door ons als dit termijn is bereikt. Bent u benieuwd hoe oud uw keuken, badkamer of toilet is? Of heeft u interesse in een vervroegde vervanging? Vul dan het formulier "zelf klussen en verbouwen in" op MijnWonion. Dan bespreken we samen de mogelijkheden.

Meer informatie over WMO aanpassingen leest u op de pagina Zelf klussen (ZAV).

Bij ons kunt u de huur op elke werkdag van de maand opzeggen. Daarbij geldt een wettelijke opzegtermijn van minimaal één maand, maar u mag natuurlijk ook eerder opzeggen. Als u eerder opzegt is er voor ons meer tijd om nieuwe huurders te zoeken. U heeft dan meer tijd om met de nieuwe huurders te bespreken of zij eventuele door u aangebrachte veranderingen in de woning willen overnemen. Dit kan in geval van overname in uw voordeel zijn. Het opzeggen van de huur kan alleen schriftelijk. Via MijnWonion vult u het formulier "de huur van mijn woning opzeggen" in of stuur een mail naar info@wonion.nl. 

Meer informatie over urgentie leest u op de pagina Urgentie.

Het is vervelend als er overlast ontstaat. De eerste stap die u kunt zetten, is: praat met uw buren over de overlast. Is de overlast groter of ingewikkelder en verwacht u dat er meer nodig is dan alleen bemiddeling? Neem dan contact op met de wijkconsulent van Wonion. Meer informatie leest u op de pagina Overlast.

Wonion is bereikbaar op (0315) 69 60 00. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.