Ga naar de inhoud

Wonion is een mensgerichte corporatie van deze tijd. We vinden het daarom belangrijk dat huurders contact met ons kunnen opnemen op een manier die bij hen past. Een steeds grotere groep regelt bij voorkeur hun woonzaken digitaal op het moment dat het hen uitkomt. Om dit nog eenvoudiger te maken zijn onze website en het klantportaal MijnWonion vernieuwd.

 

Vanaf dinsdag 14 november zijn de vernieuwde website en het klantportaal MijnWonion live!
Met uw computer, tablet of mobiele telefoon regelt u nu nog eenvoudiger uw woonzaken. Welk apparaat u ook kiest, uw persoonlijke gegevens en wooninformatie vindt u in MijnWonion. Ook de brieven en andere documenten die u vanaf nu van ons ontvangt komen in MijnWonion te staan. Alles overzichtelijk op één plek.

De mogelijkheden van MijnWonion

Met de vernieuwing van de website en MijnWonion wil Wonion zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van haar huurders. We zijn daarom blij dat enkele huurders en huurdersvereniging WijWonen ons hierbij hebben geholpen. De website en MijnWonion zijn overzichtelijker gemaakt en informatie is eenvoudiger te vinden. In de vernieuwde omgeving kunt u:

  • persoonlijke gegevens aanpassen;
  • informatie over uw woning vinden;
  • informatie over huurbetalingen zien en betalen via iDEAL;
  • brieven en documenten die u vanaf nu van ons ontvangt nalezen;
  • eenvoudig een reparatie doorgeven;
  • antwoorden op veelgestelde vragen vinden;
  • en makkelijk contact opnemen met Wonion.

Huurt u bij Wonion?

Meld u aan en neem een kijkje op MijnWonion. In onderstaand filmpje ziet u hoe u inlogt op het klantportaal. Heeft u vragen? Op de pagina 'Hoe werkt MijnWonion' vindt u meer informatie. We helpen u graag op de manier die bij u past! Neem gerust contact met ons op.