Overlast melden
Een prettige leefomgeving draagt bij aan uw woongenot. Soms wordt uw woongenot verstoord door het gedrag van een ander. Dat is heel vervelend. Heeft u de betreffende persoon er al op aangesproken? Vaak zijn mensen zich niet bewust van de overlast die ze veroorzaken. Door rustig met elkaar in gesprek te gaan, kunt u uw ergernissen bespreken. Dan wordt een kleine ergernis geen groot probleem. Heeft dit niet geholpen? Dien dan een melding in bij Wonion. Na uw melding onderzoeken wij de situatie. Dit doen wij volgens het principe van hoor en wederhoor. Dit betekent dat wij zowel uw kant van het verhaal als die van de andere partij aanhoren.
Wij houden u op de hoogte van de verdere stappen en streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren. Wilt u weten wat u kunt verwachten bij een overlastmelding? Kijk dan op onze website: Rol van Wonion na een overlastmelding | Wonion
Is er sprake van extreme overlast die niet kan wachten? Denk hierbij aan drugsgebruik, hennepteelt, intimidatie, discriminatie, enzovoort. Bel dan de Politie. Voor spoedmeldingen belt u met 112, bij meldingen die geen spoed hebben belt u met (0900) 8844.
Bedankt voor de melding.