Welke documenten moet ik inleveren bij een woning aanbieding?

Van alle personen in uw huishouden verzamelt u de volgende gegevens:

- Een recente inkomensverklaring. U kunt uw inkomensverklaring via de belastingdienst

hier   downloaden en direct uitprinten.

of telefonisch aanvragen bij de belastingdienst 0800-0543.
   houd uw BSN-nummer bij de hand. De inkomensverklaring wordt per post binnen 5 dagen naar u verstuurd.

   Of de definitieve aanslag van afgelopen jaar van alle leden van het huishouden behalve kinderen.

- Kopie van de salarissstrook of uitkeringsspecificatie van de afgelopen maand.

-uittreksel basisregistratie personen (BRP, voorheen GBA, aanvragen bij de gemeente waar u woont)
- Kopie van het identiteitsbewijs

- Indien u begeleiding heeft, naam en telefoonnummer van de instantie en contactpersoon.

- Een verhuurdersverklaring in geval van huur van een andere verhuurder.

- Staat u onder bewind? Dan is schriftelijke toestemming van de bewindvoerder een vereiste.

Was dit antwoord nuttig?

Geef uw beoordeling door middel van sterren:

Hoe kunnen wij u nog verder helpen?