Welke documenten moet ik inleveren bij een woning aanbieding?
Van alle personen in uw huishouden verzamelt u de volgende gegevens:
- Een recente inkomensverklaring. U kunt uw inkomensverklaring via de belastingdienst
hier downloaden en direct uitprinten.
of telefonisch aanvragen bij de belastingdienst 0800-0543.
houd uw BSN-nummer bij de hand. De inkomensverklaring wordt per post binnen 5 dagen naar u verstuurd.
Of de definitieve aanslag van afgelopen jaar van alle leden van het huishouden behalve kinderen.
- Kopie van de salarissstrook of uitkeringsspecificatie van de afgelopen maand.
-uittreksel basisregistratie personen (BRP, voorheen GBA, aanvragen bij de gemeente waar u woont)
- Kopie van het identiteitsbewijs
- Indien u begeleiding heeft, naam en telefoonnummer van de instantie en contactpersoon.
- Een verhuurdersverklaring in geval van huur van een andere verhuurder.
- Staat u onder bewind? Dan is schriftelijke toestemming van de bewindvoerder een vereiste.