Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu
22-6-2016

Zelf uw zaken online regelen


Harrie Kuypers, directeur-bestuurder Wonion

In een vaak druk leven, verwachten we dat we steeds meer zaken makkelijk en snel kunnen regelen. Ik werk overdag, heb ’s avonds regelmatig werkgerelateerde bijeenkomsten, maar ook sport, kinderen en kleinkinderen vragen tijd. U herkent het vast, want iedereen is op zijn of haar eigen manier druk. Even wat bankzaken regelen of een declaratie indienen bij een verzekeringsmaatschappij doen we dan het liefst tussendoor, zodat het ons zo min mogelijk tijd kost. Ik kan me voorstellen dat dit ook geldt voor zaken die u wilt of moet regelen met ons, uw woningcorporatie. Zoals een klemmende deur of iets willen veranderen aan uw woning. Dit zijn vaak zaken die u mogelijk even snel tussendoor wilt regelen, zonder dat het u al te veel tijd kost. Om het u makkelijk te maken ontwikkelen wij een persoonlijke pagina op onze website voor u. U kunt binnenkort gebruik maken van dit klantportaal, genaamd MijnWonion. Ik vertel u er nu al graag wat meer over.

Uw persoonlijke pagina
Begin juli gaat ons klantportaal live, of beter gezegd; u kunt dan terecht op uw persoonlijke pagina op www.wonion.nl. U ontvangt hierover een brief van ons, waarin u uw gebruikersnaam en wachtwoord vindt. Door in te loggen kunt u uw informatie inzien en gebruik maken van onze diensten. Zo vind u uw persoonlijke gegevens zoals deze bij ons bekend zijn op uw persoonlijke pagina terug en u kunt ze hier zelf wijzigen wanneer dat nodig is. Is er iets kapot of werkt het niet meer naar behoren? Een reparatie doorgeven kan nu heel gemakkelijk via uw persoonlijke pagina. U kunt zelf aangeven op welke dagen en momenten dit voor u het beste uitkomst. Ook zijn uw huurcontract, de waardering van uw woning en meer woninginformatie terug te vinden op uw persoonlijke pagina. Wilt u zelf klussen in uw woning of een verbouwing uitvoeren? Ook dat kunt u via MijnWonion aan ons doorgeven.

Ontdek de voordelen & win een iPad
Wij maken het u graag gemakkelijk. U kunt straks 24 uur per dag, 7 dagen per week, zaken regelen vanuit uw luie stoel. U bent niet gebonden aan openingstijden en er zijn geen wachttijden zoals soms aan de telefoon of wanneer u ons kantoor bezoekt. Uw gegevens zijn al door ons ingevuld, dit bespaart u tijd. Neemt u een kijkje, zodat u de vele voordelen zelf kunt ervaren? Om u bekend te maken met uw persoonlijke pagina, verloten wij vanaf 1 juli 2016 tot einde van het jaar iedere twee maanden een iPad onder huurders die zich ingelogd hebben.

Kantoor geopend op afspraak
Ons kantoor blijft gewoon geopend. Wel werken we vanaf 1 juli uitsluitend op afspraak van 8.30 tot 17.00 uur. U kunt hiervoor een afspraak maken via uw persoonlijke pagina. Met een afspraak voorkomt u wachttijd en kunnen wij u direct van dienst zijn.

Ik ben blij dat we een klantportaal voor u hebben kunnen ontwikkelen. Begin juli ontvangt u van ons een brief met uw inloggegevens. Ook daarna blijven wij werken aan het optimaliseren van onze (digitale) dienstverlening, zodat wij het u nog makkelijker kunnen maken.


Reacties

Er zijn nog geen reacties aanwezig.
Door:
Email:
Plaats reactie:
Verzend
Delen via: