Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu
19-2-2015

Wij willen het u makkelijker maken!


Harrie Kuypers, directeur-bestuurder Wonion

We leven in een digitale maatschappij. We zijn er inmiddels aan gewend om 24 uur per dag, zeven dagen per week met de wereld om ons heen in contact te staan. Waar ik vroeger mijn bank bezocht om betalingen te verrichten met behulp van een betaalcheque, regel ik nu al mijn bankzaken online. Ik kan mijn persoonlijke gegevens online inzien en wijzigen, rekeningafschriften bekijken, betalingen verrichten en ga zo maar door. Ook shop ik steeds meer online. Geen gezeul meer langs diverse winkels, maar thuis online wielerkleding uitzoeken met een kop koffie in mijn hand. Online dienstverlening maakt het leven makkelijker. En daarom willen wij de online dienstverlening van Wonion verbeteren. Wij zijn gestart met het in beeld brengen van de wensen van onze huurders, om er uiteindelijk voor te zorgen dat u veel zaken 24 uur per dag, zeven dagen per week bij ons kunt regelen: op een tijdstip wanneer het ú uitkomt.

Luisteren naar wensen en ideeën van huurders
Wij hebben zelf veel ideeën over welke zaken u online zou willen regelen bij ons, maar we willen ook graag aansluiten bij de wensen van onze klanten. Daarom hebben wij u onlangs opgeroepen om met ons mee te denken in een klantenpanel over het verbeteren van onze online dienstverlening. Dinsdagavond 17 februari zaten we met een groep enthousiaste huurders en leden van huurdersvereniging Wij Wonen om tafel om hierover van gedachte te wisselen. We hebben een aantal goede verbeterpunten meegekregen van onze huurders en daarnaast hebben de bevestiging gekregen dat we op de goede weg zijn. Het was een leuke avond waarbij iedere deelnemer vol ideeën zat! Ik wil de aanwezige huurders dan ook bedanken voor hun aanwezigheid en bijdrage. We nemen hun ideeën mee bij het verder opstellen van onze wensen ten aanzien van het digitaliseren van onze dienstverlening.

Zelf online zaken regelen
We gaan de komende maanden aan de slag met het verder uitwerken van de plannen om onze online dienstverlening te verbeteren. Tussentijds blijven we ons klantenpanel raadplegen, om te toetsen of zij zich in onze ideeën kunnen vinden. Ik geef u graag alvast een idee van zaken die u in de toekomst online bij ons zou kunnen regelen: het indienen en kunnen inplannen van een reparatieverzoek met de mogelijkheid om foto’s of filmpjes toe te voegen en vervolgens de status van het reparatieverzoek te kunnen inzien, de afspraak te kunnen wijzigen of annuleren. Daarnaast willen we u via een beveiligde omgeving, waar u terecht komt door in te loggen, inzicht geven in uw gegevens en die van uw woning (zoals een overzicht van hoe de huurprijs is bepaald en uit welke onderdelen de huurprijs bestaat), in facturen en waarbij we u de mogelijkheid geven om online openstaande bedragen te voldoen of een betalingsregeling aan te vragen. Ook willen we u de mogelijkheid bieden om uw huurcontract online te kunnen opzeggen en bijvoorbeeld een eindinspectie in te kunnen plannen. En zo zijn er nog tal van zaken waarvan wij ons kunnen voorstellen dat u deze in de toekomst online wilt kunt regelen.

Wij willen het u makkelijker maken
Wij gaan in 2015 hard aan het werk om een start te maken met het uitbreiden van onze online dienstverlening, zodat we het u makkelijker maken. En hebt u ideeën of tips? Laat het ons gerust weten!


Reacties

Er zijn nog geen reacties aanwezig.
Door:
Email:
Plaats reactie:
Verzend
Delen via: