Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Wij maken het u makkelijk!


Harrie Kuypers, directeur-bestuurder bij Wonion

Vorige week was ik een weekje vrij. Tijdens mijn vrije dagen gaat het werk bij Wonion uiteraard gewoon door. Dan kan het handig zijn dat ik in kan loggen op het netwerk van Wonion, zodat ik – waar nodig - vanuit huis (of vanaf mijn vakantieadres) aan het werk kan en wat zaken kan regelen. Ik kan niet meer zonder deze digitale mogelijkheden. Wie wel? We vinden het tegenwoordig vanzelfsprekend om, waar we ons ook bevinden, online onze zaken te kunnen regelen. Daarom verbeteren wij onze digitale dienstverlening: om het u makkelijk te maken. Binnenkort kunt u online nóg makkelijker uw reparatieverzoek aan ons doorgeven én inplannen.

Binnenkort 24/7 zelf een monteur inplannen
Op dit moment kunt u al een reparatieverzoek aan ons doorgeven via uw persoonlijke pagina op www.wonion.nl. Hebt u een klemmende deur, is er een probleem met elektriciteit of is er een kraan stuk? Dit en meer kunt u straks online aan ons doorgeven en direct een monteur inplannen wanneer het u uitkomt! U kunt aangeven of het een reparatie in of buiten de woning betreft, in welk vertrek de reparatie uitgevoerd moet worden en wat er precies stuk is gegaan. U ziet vervolgens een overzicht van data en beschikbare tijden waarop onze monteurs langs kunnen komen om de reparatie uit te voeren. U krijgt in een handig overzicht te zien wie uw reparatie komt uitvoeren, wanneer onze monteur bij u langskomt en hoe lang de reparatie ongeveer gaat duren. Komt het bij nader inzien toch niet uit op het moment dat u de afspraak heeft ingepland? U kunt uw afspraak zo wijzigen. En dat allemaal vanuit uw luie stoel 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Uw persoonlijke pagina
Hebt u nog niet eerder ingelogd op uw persoonlijke pagina? Neem dan eens een kijkje op deze website, u kunt er inloggen zodat u terecht komt op uw persoonlijke pagina, genaamd ‘MijnWonion’. Op dit moment kunt u uw reparatieverzoek hier al doorgeven en binnenkort kunt u uw reparatieverzoek direct inplannen, zodat u zelf kunt bepalen wat u handig uitkomt.

Wij blijven onze online dienstverlening verbeteren
We zien dat er steeds meer mensen gebruik maken van digitale diensten. Digitale diensten van gemeente, banken, verzekeraars, hotels, reisorganisaties, bibliotheken en ga zo maar door. Met bijna iedere organisatie kun je tegenwoordig digitaal zaken doen. Wij willen niet achter blijven. Daarom blijven wij onze digitale dienstverlening verbeteren, zodat u in de toekomst nog meer zaken online zelf kunt regelen, wanneer u dat wilt en waar u dat wilt. Wij maken het u graag gemakkelijk!


Reacties

Er zijn nog geen reacties aanwezig.
Door:
Email:
Plaats reactie:
Verzend
Delen via: