Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Gemak voor u!


Harrie Kuypers, directeur-bestuurder bij Wonion

Ik ben inmiddels alweer even terug na een fijne vakantie met mijn gezin. Ik hoop dat u ook een prettige zomer hebt gehad. Het fijne van vakantie hebben, vind ik het genoeg tijd hebben voor dingen waar ik in mijn werkende leven minder tijd voor heb. De dag rustig beginnen met een kop koffie, het lezen van de krant en daarna even in de tuin aan de slag te kunnen gaan. Nu ik weer volop aan het werk ben, merk ik dat de hoeveelheid vrije tijd slechts beperkt is. En deze beperkte vrije tijd wil ik graag optimaal besteden aan mijn gezin en hobby’s. Ik vind het dan erg prettig om ‘regeldingen’, waar nodig, snel af te kunnen handelen. Ik kan me voorstellen dat dit ook voor u geldt. Bij Wonion denken we met u mee en maken we het u graag makkelijk. We zien dat mensen druk zijn en steeds meer gebruik maken van andere communicatiekanalen. De digitale weg is daarin onontbeerlijk. Dat is één van de redenen waarom wij onze digitale dienstverlening optimaliseren. U kunt, als huurder van Wonion, nu online terecht op uw persoonlijke pagina. Ook hebben wij een servicefonds in het leven geroepen, waarbij u gebruik kunt maken van ons vakmanschap bij het verhelpen van kleine reparaties. Dit en meer doen wij om het u makkelijker te maken.
 
Wij maken het u gemakkelijk via uw persoonlijke pagina
Via uw persoonlijke pagina kunt u zelf gegevens wijzigen wanneer dat nodig is. Ook kunt u een reparatieverzoek doorgeven. Is er iets kapot of werkt het niet meer naar behoren? Een reparatie doorgeven kan nu heel makkelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week via MijnWonion. U kunt zelf aangeven op welke dagen en momenten dit voor u het beste uitkomt. Ook zijn uw huurcontract, de puntenwaardering van uw woning en meer woninginformatie terug te vinden op uw persoonlijke pagina. Inmiddels hebben circa 800 huurders een kijkje genomen op hun persoonlijke pagina. Bent u er al eens geweest? Ik nodig u van harte uit om MijnWonion eens nader te bekijken en te ervaren welke voordelen het u kan opleveren.

Langskomen kan met een afspraak
Wilt u, om welke reden dan ook, toch liever langskomen bij ons op kantoor? U kunt met een afspraak tussen 8.30 en 17.00 uur op ons kantoor terecht. Een afspraak maken gaat gemakkelijk via uw persoonlijke pagina. Met een afspraak voorkomt u wachttijd en kunnen wij u direct van dienst zijn.

Kleine reparaties niet meer zelf oplossen?
Zoals gezegd kijken wij kritisch naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren, zodat wij het u makkelijker maken. Zo hebben we dit jaar, na overleg met huurdersvereniging Wij Wonen, ook een servicefonds voor klein dagelijks onderhoud in het leven geroepen. Met dit servicefonds bieden wij u de mogelijkheid om u te verzekeren tegen de kosten van kleine reparaties, die normaal gesproken voor rekening van de huurder komen. Wanneer u lid bent kunt u rekenen op het vakmanschap van Wonion bij het oplossen van kleine reparaties. Inmiddels zijn circa 3000 huurders lid geworden. Aanmelden voor het servicefonds kan via uw persoonlijke pagina op onze website.

Ideeën horen we graag
Wij blijven kijken naar manieren om onze dienstverlening te optimaliseren. Hebt u daar ideeën over? Dan hoor ik deze graag van u. Ik nodig u dan ook van harte uit om een reactie achter te laten onderaan deze weblog.

Blij?
Nu ik weer volop aan het werk ben bij Wonion en mij bezig mag houden met veel uitdagingen en ontwikkelingen binnen de volkshuisvesting in Oude IJsselstreek en de Achterhoek, ben ik blij dat ik mijn persoonlijke zaken veelal digitaal kan regelen, zoals het inzien van mijn zorgverbruik en declaraties op mijn persoonlijke pagina bij mijn zorgverzekeraar en mijn financiële zaken op mijn persoonlijke pagina bij mijn bank. Ik hoop dat wij u blij hebben kunnen maken met uw persoonlijke pagina bij Wonion.


Reacties

Er zijn nog geen reacties aanwezig.
Door:
Email:
Plaats reactie:
Verzend
Delen via: