Wonion in gesprek over dienstverlening
Duurzaam wonen draag bij aan comfortabel en betaalbaar wonen, maar het gaat verder dan alleen over energie en circulariteit. Het gaat ook over relaties met elkaar. Wonion startte daarom met het vormgeven van een klantvisie. De mening van huurders en samenwerkingspartners is daarbij onmisbaar. Alle medewerkers van Wonion, medewerkers van de financiƫle afdeling, verhuurmedewerkers, techneuten en managers, voerden daarom een gesprek met huurders over de dienstverlening van Wonion.
Mening klant als fundament voor klantvisie
We vinden het belangrijk dat iedereen op een laagdrempelige manier met ons in contact kan komen. Daarom zijn wij gestart met het vormgeven van onze klantvisie. We haalden hiervoor al informatie op bij onze medewerkers en we spraken over het vormgeven van de klantvisie met partners. Donderdag 10 september spraken we met huurders over dit onderwerp. Veel huurders maakten tijd voor ons. Mooi om zo met elkaar in gesprek te zijn, aldus Koen Pillen, manager wonen. In totaal spraken de medewerkers van Wonion met ruim 80 huurders, uit zes verschillende kernen. Aanvankelijk wilde Wonion haar huurders thuis opzoeken voor een gesprekje. Om voldoende rekening te houden met de maatregelen rondom het coronavirus is dit aangepast en spraken medewerkers van Wonion de huurders telefonisch, met een klein aantal is contact geweest via beeldbellen.
Meer informatie
Alle gesprekken die wij voerden over de dienstverlening van Wonion leverden ons waardevolle informatie op. Bent u benieuwd naar de gesprekken of het resultaat?
Een van de gesprekken brengen we kort voor u in beeld. De resultaten koppelen we eind dit jaar aan u terug.