Maatregelen tegen het coronavirus
De overheid heeft maatregelen genomen tegen de verspreiding van het coronavirus. Ook Wonion volgt deze richtlijnen. Wij helpen u graag, maar doen dit op gepaste afstand. Dit betekent dat wij u graag telefonisch, per mail of via MijnWonion verder helpen. Ons kantoor is alleen op afspraak toegankelijk.
Wij hanteren de volgende maatregelen:
Kantoor
Ons kantoor aan de Hutteweg 115 is alleen op afspraak toegankelijk voor bezoek. Wij helpen u graag vriendelijk op gepaste afstand.
Mondkapje
Voor uw en onze veiligheid vragen wij u vriendelijk om bij binnenkomst op ons kantoor een mondkapje te dragen.
Telefonisch en digitaal bereikbaar
Wij zijn op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar via (0315) 69 60 00. Het kan zijn dat u door de drukte iets langer dan normaal in de wachtrij staat. Is het voor u ook een mogelijkheid om uw vraag digitaal aan ons te stellen? Stuur dan gerust een e-mail naar
info@wonion.nl, of maak gebruik van uw persoonlijke pagina
MijnWonion.
Reparatieverzoek, woninginspecties en opleveringen
We maken optimaal gebruik van de ruimte die de overheid binnen de richtlijnen biedt. Heeft u een afspraak staan voor een woninginspectie of oplevering, dan neemt de medewerker contact met u op om uit te leggen hoe we te werk gaan. Bij het uitvoeren van reparatiewerkzaamheden nemen de professionals die bij u over de vloer komen veiligheidsmaatregelen en zorgen ervoor dat zij voldoende afstand houden. Ook vragen zij u bij het uitvoeren van werkzaamheden, voor uw eigen veiligheid, naar een andere ruimte te gaan. Lees de flyer ‘
Samen veilig doorwerken, zo werkt het’ voor meer informatie. Is uw situatie dringend? Is bijvoorbeeld de waterleiding gesprongen of heeft u een lekkage aan de gasleiding? Neem dan rechtstreeks contact op met onze partners.
Op de informatiekaart vindt u alle telefoonnummers.
Woonruimteverdeling
Alle corporaties die aangesloten zijn bij Thuis in de Achterhoek volgende de richtlijnen van het RIVM om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Er is een manier gevonden om met in achtneming van de richtlijnen van het RIVM woningen aan te kunnen bieden. Het nieuwe woningaanbod vindt u op
www.thuisindeachterhoek.nl.
Uw huur betalen
Op dit moment kunt u uw huur niet contant betalen op kantoor. Inmiddels is het wel weer mogelijk om op afspraak uw huur bij ons te pinnen. Het betalen van uw huur kunt u het beste doen met een automatische incasso. Het kan ook via IDEAL als u inlogt via
MijnWonion.
Betaalt u de huur niet via automatische incasso? Dan kunt u het bedrag ook zelf overmaken naar ons banknummer NL89 BNGH 028.50.82.140. Vermeld in de omschrijving bij de betaling uw relatiecode (beginnend met 6900). Meer informatie over het betalen van uw huur is hier te vinden.
Werkzaamheden
Per project wordt bekeken welke werkzaamheden door kunnen gaan en welke werkzaamheden we anders aanpakken of moeten uitstellen. Brengt dit verandering voor u mee? Dan wordt u hierover geïnformeerd.
Bedankt voor uw begrip!