Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Kwaliteit dienstverlening

Wonion is geïnteresseerd in u en uw leefomgeving en wil daaraan ook een bijdrage leveren. Daarom nemen wij uw opmerkingen, suggesties en wensen heel serieus. Wij werken doorlopend aan de kwaliteit van onze dienstverlening.

Wat vindt u van onze dienstverlening
Om te weten hoe tevreden onze klanten over onze dienstverlening zijn voeren wij diverse onderzoeken uit. De opmerkingen, suggesties en wensen die uit de onderzoeken naar voren komen nemen we mee om onze dienstverlening op peil te houden en te verbeteren.

Wat meet Wonion
Wonion stuurt u digitaal een enquête als er merkbaar planmatig onderhoud aan uw woning is gepleegd, wanneer uw reparatieverzoek afgerond is en wanneer u net verhuisd bent naar een andere (huurwoning). U krijgt van Wonion een mail met het verzoek de enquête (digitaal) in te vullen. Ook voert onze eigen dienst technische controles uit. U wordt tijdig gebeld voor het maken van een afspraak. Heeft u buiten deze standaard onderzoekmomenten opmerkingen en suggesties voor ons? Ook dat horen wij graag! Geef dan uw mening via onze website aan ons door.

In onderstaande tabel vindt u de behaalde score van onze enquêtes per onderdeel:

BEHAALDE SCORE 2016  
Huren 7,7
   Staat van de woning bij oplevering 6,9
Woning verlaten 7,4
Reparaties 7,4
   Snelheid afhandelen 7,4
Planmatig onderhoud  7,6
Algemene kwaliteit van de woning 7,3
   Resultaat onderdeel 7,6

 

<<terug