Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Welke documenten moet ik inleveren bij een woning aanbieding?

Van alle personen in uw huishouden verzamelt u de volgende gegevens:

- Een recente inkomensverklaring. U kunt uw inkomensverklaring via de belastingdienst

hier   downloaden en direct uitprinten.

of telefonisch aanvragen bij de belastingdienst 0800-0543.
   houd uw BSN-nummer bij de hand. De inkomensverklaring wordt per post binnen 5 dagen naar u verstuurd.

   Of de definitieve aanslag van afgelopen jaar van alle leden van het huishouden behalve kinderen.

- Kopie van de salarissstrook of uitkeringsspecificatie van de afgelopen maand.

- Kopie van het identiteitsbewijs van alle leden van het huishouden.

- Indien u begeleiding heeft, naam en telefoonnummer van de instantie en contactpersoon.

- Een verhuurdersverklaring in geval van huur van een andere verhuurder.

- Staat u onder bewind? Dan is schriftelijke toestemming van de bewindvoerder een vereiste.
Terug naar het overzicht

Was dit antwoord nuttig?



Veelgestelde vragen

Kies een van de onderstaande mogelijkheden om uw vraag te stellen.
Wij proberen deze vervolgens zo spoedig mogelijk te beantwoorden.