Mijn Wonion
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dit kunt u doen via uw persoonlijke pagina. Hier kunt u het formulier  "ik heb een klacht over de dienstverlening" invullen.

Als u een klacht ingediend heeft bij ons en u komt er met ons niet uit, dan kunt u bij de geschillencommissie Oost-Gelderland een geschil indienen: www.geschillencommissie-oost-gelderland.nl.

Bij een klacht die betrekking heeft op de vaststelling van een voorstel tot verhoging of wijziging van de huurprijs, kunt u een beroep doen op de Huurcommissie: www.huurcommissie.nl.

Terug naar het overzicht

Was dit antwoord nuttig?



Veelgestelde vragen

Kies een van de onderstaande mogelijkheden om uw vraag te stellen.
Wij proberen deze vervolgens zo spoedig mogelijk te beantwoorden.


Gerelateerde vragen