Servicefonds & Glasfonds

Leden van het Service- en Glasfonds worden snel geholpen bij (onverwachte) kleine reparaties in en aan de woning en bij glasschade. Verken de mogelijkheden, misschien is dit ook iets voor u!

Servicefonds

U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor klein dagelijks onderhoud zoals het repareren van een lekkende kraan, een kapotte lichtschakelaar of een verstopte afvoer. U kunt dit ook door ons laten doen. Word dan lid van het Servicefonds. De maandelijkse bijdrage van € 4,50 betaalt u tegelijk met uw huur.


Welke reparaties vergoedt het Servicefonds?

In onze reparatiefolder leest u welke reparaties u als deelnemer van het Servicefonds zonder bijbetaling kunt laten uitvoeren.


Nog geen lid?

Ga naar Mijn Wonion om u aan te melden bij het Servicefonds. Download hier de algemene voorwaarden Servicefonds.
 

Glasfonds

Als lid van het Glasfonds bent u verzekerd voor schade aan uw binnen- en buitenramen. De maandelijkse bijdrage van € 0,85 betaalt u tegelijk met uw huur.


Nog geen lid?

Ga naar Mijn Wonion om u aan te melden bij het Glasfonds. Download hier het reglement Glasfonds.


Schade aan glas?

Bel dan zo snel mogelijk Samenwerking glasverzekering via (0800) 022 61 00, keuze 3.


Riool- en hemelwaterafvoerfonds

Bent u lid van het Riool- en hemelwaterafvoerfonds? Dan bent u verzekerd tegen de kosten van het ontstoppen van uw binnen- en buitenriolering, hemelwaterafvoer en het schoonmaken van uw dakgoten. Deze kosten vallen ook onder het Servicefonds. Als u lid wordt van het Servicefonds, dan vervalt uw bijdrage aan het Riool- en hemelwaterafvoerfonds. Download hier het reglement Riool- en hemelwaterafvoerfonds.