Reparatieverzoek indienen

U kunt een reparatie nu snel en simpel - 24 uur per dag, 7 dagen per week - aanvragen via Mijn Wonion. Gewoon online. Uw postcode en huisnummer zijn genoeg om een reparatieverzoek in te dienen.

We helpen u graag als er iets kapot is in uw woning. Of u hiervoor moet betalen, hangt af van uw verzekering via het Servicefonds en het Glasfonds.

Is de situatie dringend?

Bijvoorbeeld: de waterleiding is gesprongen, een gasleiding lekt, de lift is vastgelopen, het slot van de buitendeur werkt niet of een buitenraam is stuk. Bel snel met Wonion, ook buiten kantoortijden bereikbaar via  (0315) 69 60 00.

Storingen rechtstreeks melden

Onderstaande storingen meldt u rechtstreeks bij het uitvoerende bedrijf. U hoeft Wonion hiervoor niet te bellen

Afvoer

Afvoer, riool, of toilet volledig verstopt?
Bel Ontstoppingsbedrijf Te Kloeze via (0315) 33 03 75.

Centrale verwarming (cv) of ventilatie

Problemen met de temperatuur of ventilatie in huis?
Bel Geas Energiewacht via (0314) 20 00 47.

Heeft u geen gasaansluiting (en dus ook geen cv-ketel), dan wordt uw woning op een andere manier verwarmd.
Bel Klein Poelhuis Installatietechniek via (0543) 56 11 99.

Gas, water, elektra, sanitair, dakgoten en platte daken

Woont u in Terborg, Silvolde, Varsseveld, Westendorp, Aalten, Sinderen, Lintelo?
Bel Hendriksen Installatietechniek via (0315) 32 30 05.

Woont u in Ulft, Gendringen, Etten, Varsselder, Megchelen, Netterden, Breedenbroek?
Bel GST Oldenhave via (0315) 63 16 50.