Ik heb een klacht
Bij prettig wonen horen een goede service en dienstverlening. Het kan echter gebeuren dat u niet tevreden bent over onze prestaties. Wij horen dat graag van u, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Niet tevreden?
Bent u zo ontevreden dat u een een klacht wilt indienen, dan zijn er meerdere mogelijkheden:
- U vult het klachtenformulier in via Mijn Wonion
- U stuurt een brief (postzegel niet nodig) naar: Wonion, t.a.v. de klachtencoördinator, Antwoordnummer 4014, 7070 ZX Ulft
Wij houden u daarna op de hoogte van de afwikkeling van uw klacht. Daarom is het belangrijk dat u uw brief of e-mail voorziet van een datum, volledige omschrijving van de klacht en uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Hierbij gaan we zorgvuldig om met uw privacy.
Wanneer krijgt u antwoord?
U krijgt binnen 1 week een schriftelijke ontvangstbevestiging. Daarna houden we u op de hoogte van de afwikkeling van uw klacht. Als uw klacht niet binnen 2 weken kan worden afgehandeld, laten wij u dat weten.